ООН оголошує набір до Академії краудфандингу
Програма ООН із відновлення та розбудови миру та CookEd agency розпочинають набір підприємців та стартапів із Донеччини, Луганщини та з окремих районів та міст узбережжя Азовського моря Запорізької області – Бердянська, Мелітополя, Токмаку, а також Приморського, Приазовського, Оріхівського, Гуляйпільського, Якимівського та Більмацького районів, до Академії краудфандингу 2020.
Ініціатива реалізується у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Якщо ти захоплюєшся власною справою та хочеш її розвивати, подавай свою заявку на навчання. Краудфандинг — це прозорий та інноваційний інструмент для залучення коштів та підтримки бізнес-ідей простих громадян, що також передбачає гнучке тестування власних ідей та залучення кола лояльних клієнтів.
Прийом заявок триває до 18 липня 2020 року, 23:59. Залишайте свою заявку за посиланням. Ми оберемо найбільш вмотивованих учасників та учасниць і повідомимо про результати відбору!
Провідні експерти та експертки з краудфандингу, копірайтингу, дизайну та соціальних медіа допоможуть підприємцям залучити необхідне фінансування для розвитку власної справи за допомогою онлайн-платформ та інноваційних методик. Щоб стати учасником Академії краудфандингу, підприємці мають подати заявку з описом своєї бізнес-ідеї, з роз’ясненням, для чого й скільки коштів їм необхідно залучити. Організатори оберуть 50 заявок найбільш вмотивованих учасників та учасниць.
Академія краудфандингу це:
- шість днів навчання з провідними експертами-практиками;
- онлайн-навчання та консультації;
- супровід у створенні заявки на краудфандинг;
- запуск кампанії зі збору коштів;
- унікальний досвід та нові знайомства.
Учасники минулої Академії краудфандингу успішно залучили кошти та навіть знайшли іноземних інвесторів для своїх проєктів. Серед прикладів запуску власної справи: наукова-квест гра «Таємна експедиція», WalQlike — екскурсії з загадками, Традиційні килими Полтавщини, VoltyCo — виробництво електричних велосипедів, міні-парк для вивчення англійської мови, приватна початкова школа та сімейний освітній кемп.
Вимоги до учасників:
- проживати на підконтрольних уряду України територіях Донецької та Луганської областей, а також в окремих районах та містах Запорізької області, уздовж узбережжя Азовського моря;
- мати підприємство/справу/проєкт, що працює, або презентувати бізнес-ідею та план її втілення;
- команда щонайменше з 2 осіб, бажано з досвідом маркетингу чи комунікацій;
- мати власний або партнерський ФОП;
- готовність інвестувати час та зусилля в навчання в Академії та проведення власної кампанії.
Загалом у період з липня по серпень включно планується провести чотири дні навчання, щотижневі годинні онлайн-сесії та виконання тематичних завдань для підготовки кампанії, витрачаючи щонайменше 10 годин на тиждень на її проведення.
Дати та формат навчання:
- І модуль онлайн-навчання – 24, 25, 26 липня. Присутність обов’язкова.
- ІІ модуль онлайн-навчання – 14, 15, 16 серпня. Присутність обов’язкова.
Відібрані учасники отримають фінальну версію програми і таймінг на електронну пошту.
CookEd agency – агенція краудфандингу та саморозвитку, спеціалізується на консалтингу та супроводі кампаній із залучення коштів.
Для довідки:
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.