БІЛОКУРАКИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 липня 2017 року № 357

Про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації у І півріччі 2017 року

На виконання Закону України  «Про звернення громадян» та  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог законодавства України, забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення персональної відповідальності та ефективності цієї роботи у районній державній адміністрації:

  1. Інформацію «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування  у І півріччі 2017 року» прийняти до відома.
  2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівнику апарату, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації вважати роботу із зверненнями громадян пріоритетною, не допускати надання необґрунтованих, неповних відповідей, із порушенням строків, встановлених законодавством.
  3. Виконавчим комітетам сільських та селищних рад продовжувати системну роботу щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш соціально захищених категорій населення, в тому числі внутрішньо переміщених осіб, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об'єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав і інтересів громадян.
  4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації  Зверхановського М.В.

 

 

                              Голова райдержадміністрації                                                      С.І. Іванюченко

 

 

Інформація
про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до 
Білокуракинської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування

у 1 півріччі 2017 року

 

Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому відповідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права  на звернення».

На виконання статей 19, 22, 28 Закону України "Про звернення громадян", статей 25, 28, 35, 38, п. 8 ст. 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, з метою забезпечення реалізації та гарантування  закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, раз на півроку затверджується графік особистих прийомів громадян  голови  райдержадміністрації та його заступників. 03.01.2017 року було прийнято розпорядження  № 1  «Про організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації на I півріччя 2017 року»  яким також затверджено графік виїзних прийомів громадян та роботу  телефонної «гарячої лінії». Прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно  графіків, які були опубліковані на сторінках районної газети «Життя Білокуракинщини» та розміщені на веб-сайті райдержадміністрації.

Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації, розглядаються на апаратних нарадах та заслуховуються на колегіях. Так, 6 лютого 2017 року відбулося засідання колегії районної державної адміністрації на  якому  було заслухано питання «Про стан  роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2016  році» та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації №  47.     

Головою райдержадміністрації  та його заступниками в 1 півріччі 2017 році  було проведено:  22 виїзних  прийоми ( із них 11 – головою райдержадміністрації та 11 заступниками голови РДА) на яких зареєстровано  59 звернень ( 27 – у голови та 32 у заступників),  відповідно розглянуто питань (31 та 33 ) та  37 особистих прийомів громадян ( 25 головою РДА та 12 заступниками голови)  зареєстровано  45 звернень (30 у голови РДА та 15 у заступників голови)  розглянуто питань 45  (30 головою РДА та 15 заступниками), було прийнято 2 звернення на гарячу телефонну лінію (разом 106 звернень).   

За звітний період 2017 року  до голови районної державної адміністрації  та  його заступників  надійшло 209 звернень;  в тому числі   103  письмових ( із них 35 поштою та 68 звернень з Урядової гарячої лінії),   зареєстровано  на особистих, виїзних  прийомах  та гаряча лінія - 106  звернень; (колективних –  12),  порушено 214  питань. Кількість звернень, в  порівнянні з відповідним періодом минулого року, до голови райдержадміністрації та  його заступників  збільшилася на  57 %  (2016 рік -  133 звернення).  Число звернень збільшилося у зв’язку з вирішенням  питань  оформлення  громадянами житлових субсидій . 

Загальна кількість звернень,  що надійшли  до сільських та селищних рад  у  відповідний період – 600,  з них  428 звернень  надійшло поштою та  172   було зареєстровано на особистих  прийомах,  в тому числі 21 звернення  колективне.  В порівнянні з відповідним періодом  минулого року кількість звернень зменшилася майже на   6 %  (2016 р. – 636 звернень).

За 1 півріччя 2017 року   до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування  надійшло 809  звернення громадян  (278 прийнято на особистих  та виїзних прийомах  та  531 - надійшло поштою), кількість звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року  збільшилася на  5.2% ( 2016 р. – 769).

Різні питання  порушувалися   громадянами у зверненнях   . Але найчастіше люди зверталися до голови райдержадміністрації та  органів місцевого самоврядування з  питань  соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин та  комунального господарства . На всі питання з  якими зверталися громадяни, своєчасно були надані відповіді та роз’яснення, за необхідності вирішувалися за місцем проживання заявника. 

                                                                        2017р.                       2016р.                     + -

 

- соціального захисту                                    392                            347                        +12.9

- аграрної політики                                        135                           152                         - 11 

- комунального та дорожнього

  господарства                                                  47                              25                         + 88

   

За звітний період  до голови райдержадміністрації зверталися громадяни різних категорій. Із них:  2  інвалід ВВв, 17  інвалідів I , II  та  III груп  загального захворювання, 1 учасник бойових дій АТО, 1 багатодітна родина та 1 мати одиначка.

1  одинока матір. На всі порушені питання було своєчасно надано відповіді та роз’яснення.

За 1 півріччя 2017 року до  Білокуракинської райдержадміністрації з органів вищого рівня та обласних структур на розгляд за місцем проживання заявників повернулося 23 звернення. В порівнянні із звітним періодом минулого року кількість звернень від мешканців Білокуракинського району до обласних структур значно  збільшилася  (2016р.  - 7).                                                                       

В районній державній адміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем  проживання заявників. За звітний період 2017 року проведено 6 виїзних   Днів контролю  за результатами розгляду  6 порушених питаньПри райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.  За звітний період  комісією  було  проведено  7  засідань, всього було розглянуто  8  звернень.

Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації  та розглядаються на апаратних нарадах.

З метою розширення юридичних консультацій, надання методичної та практичної допомоги сільським жителям, малозабезпеченим верстам населення та особам пільгових категорій проводяться „виїзні дні ”, сходи громадян за місцем проживання. Все це організовується  для того, щоб з’ясувати та усунути причини, які призводять до звернень громадян, та вирішити їх на місцях.  В цих заходах  приймають участь заступники голови райдержадміністрації, начальники відділів та управлінь, керівники підприємств, установ та організацій.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Для зменшення надходжень звернень, як на місцях, так і до органів вищого рівня влади, районна державна адміністрація запроваджує нові форми та методи роботи з населенням району.

В  районі склалася певна система роботи із зверненнями громадян, створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, які потребують соціальному захисту. Проводяться загальні збори мешканців  в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь і служб, з громадянами безпосередньо за місцем роботи  та  проживання.

Для оперативного реагування на скарги і пропозиції  мешканців  району в райдержадміністрації  встановлено цілодобове чергування відповідальних працівників, які ведуть облік звернень  по телефону   і підтримується  зв'язок з усіма службами  району.

Незважаючи на позитивні напрацювання в організації особистого прийому громадян, ця робота потребує подальшого удосконалення. Необхідно підвищити персональну відповідальність посадових осіб за якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, приділити особливу увагу реальному вирішенню звернень пенсіонерів, ветеранів війни, інвалідів, багатодітних сімей та інших громадян, що потребують особливої підтримки та соціального захисту. 

 

 

                               Начальник загального  відділу
                               райдержадміністрації                                                                                   С.В. Козачок